30/5/11

Εις μνήμην της Σημαίας.!

Δεν είμαι το χώμα που πατώ, δεν είμαι η χώρα που γεννήθηκα, δεν ανήκω στη σημαία κανενός. Σύμβολα και θρησκείες καταραμένα στοιχειά που δηλώνουν εξουσία και κατοχή.

Από μικρούς μας μάθαιναν, αυτό σου ανήκει, εκείνο σου ανήκει, το τάδε μπορείς να το κατακτήσεις, το δείνα να το αποκτήσεις… α! και αυτό εδώ θα γίνει δικό σου όταν θα κλείσεις τα 24.! 

Φίλε μου μπορείς να είσαι άρχοντας τον επιλογών σου.(?). Μπορείς να γράψεις τον δικό σου ηθικό κανόνα, να διαμορφώσεις τα δικά σου ήθη, έθιμα, αξίες (όπως θες ονόμασέ τα). Μπορείς να τα διαδόσεις με τις πράξεις σου?

Δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι κάτι έχουμε ξεχάσει… Ίσος το αίσθημα της δημιουργίας, της αμφισβήτησης, του αυθορμητισμού, της έκστασης. Ίσος του ενστίκτου. 

Όλοι γίναμε κριτές και όλοι νομίζουμε ότι το κάνουμε καλά, με αξιοκρατία, αξιοπρέπεια και σεβασμό. Λόγια του αέρα που σήμερα υπώνονται και αύριο τα τοποθετούμε καλά διπλωμένα στο συρτάρι των αναμνήσεων. Έτσι για να λέμε στα καλά αναθρεμμένα παιδία μας ότι αυτό το είχα πει ΕΓΩ κάποτε.

Τόνωση του είμαι και θέατρο του πράττω μόνος ή συλλογικά.

Ναι φίλε μου, να οργανωθούμε για να πετύχουμε…. Αλλά κάτω από ποια σημαία.!!(?). Τι σχέση έχει το χρώμα και η εθνικότητα πλέων. Φίλε μου τα επιχειρήματα και η φιλοσοφία σκέψης κάνουν το σκοπό σου ισχυρό όχι το λάβαρο του πολέμου σου. Δεν υποβαθίζω την όποια κουλτούρα κουβαλάει ο καθένας μας, αλλά το «πατριωτικό συναίσθημα και την εθνική συνείδηση» που σέρνει από πίσω του ο κάθε ιδεαλιστής «καναπεδάτορας». 

Γράψε κάτι στον τοίχο της ζωής, δώσε ένα κομμάτι από την ιδιοσυγκρασία σου.

Δεν ξέρω φίλε μου αλλά δεν είμαι το χώμα που πατάω ούτε τα γονίδια των ένδοξων προγόνων μου. Είμαι απλά ένας άνθρωπος που «έτυχε» να γεννηθώ σε μία χώρα που κάποιοι την ονόμασαν Ελλάδα. Ζω από ευχαρίστηση και όχι για διεκδίκηση ή συνέχιση των ιδεών του τότε. Προσπαθώ να ζω το τώρα και να δημιουργώ στιγμές. 

Είμαι εδώ και θέλω να δημιουργήσω, να δημιουργηθώ και να με προσφέρω.
Έχεις όρεξη…?

5 σχόλια:

  1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ...
    ΤΟ ΠΟΝΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!
    Η ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΤΩΝ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ!!ΚΑΙ
    ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ "Φίλε μου τα επιχειρήματα και η φιλοσοφία σκέψης κάνουν το σκοπό σου ισχυρό όχι το λάβαρο του πολέμου σου." ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΟΜΟΤΙΚΟ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!
    ΓΙΑΥΤΟ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχετικά με το εκ-πληκτικός..... φέρεις μια "μικρή" ευθύνη.!

    Όσο για τα σκυλιά δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να τα δένουμε μόνοι μας ή να τα εξημερώνουμε, αφού πρώτα τα εντοπίσουμε..! Λέμε και καμιά βλακεία να περνάει η ώρα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΕΥΘΥΝΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.
    ΕΓΩ, Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΣΟ ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ "ΣΚΥΛΙΑ" (σημαία, Σύμβολα και θρησκείες, αξιοκρατία..., αξιοπρέπεια... και σεβασμό... χρώμα, καναπεδάτορας) ΗΔΗ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΜΕΝΑ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΙΣ.
    ΜΗΝ ΣΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ!
    Δεν ξέρω φίλε μου αλλά δεν είμαι το χώμα που πατάω ούτε τα γονίδια των ένδοξων προγόνων μου. Είμαι απλά ένας άνθρωπος που «έτυχε» να γεννηθώ σε μία χώρα που κάποιοι την ονόμασαν Ελλάδα. Ζω από ευχαρίστηση και όχι για διεκδίκηση ή συνέχιση των ιδεών του τότε. Προσπαθώ να ζω το τώρα και να δημιουργώ στιγμές.
    Είμαι εδώ και θέλω να δημιουργήσω, να δημιουργηθώ και να με προσφέρω.
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ : "ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.
    ΟΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. ΕΓΩ ΑΔΥΝΑΤΩ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΣΟ ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ "ΣΚΥΛΙΑ", ΤΑΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΑ (σημαία, Σύμβολα και θρησκείες, αξιοκρατία ..., αξιοπρέπεια ..., σεβασμό ..., χρώμα, καναπεδάτορας).
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ!!
    1. Τόνωση του είμαι και θέατρο του πράττω μόνος ή συλλογικά.
    2. Γράψε κάτι στον τοίχο της ζωής, δώσε ένα κομμάτι από την ιδιοσυγκρασία σου.
    3. Ζω από ευχαρίστηση και όχι για διεκδίκηση ή συνέχιση των ιδεών του τότε. Προσπαθώ να ζω το τώρα και να δημιουργώ στιγμές.
    4. Είμαι εδώ και θέλω να δημιουργήσω, να δημιουργηθώ και να με προσφέρω.
    ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ "ΣΚΥΛΙΑ", ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΠΙΜΕΝΩ : "ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ".
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΤΟΙΜΟΣ!
    ΠΑΡΤΩ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΓ.: ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ. "DUM SPIRO SPERO"!!! ΚΑΛΟ ΕΕΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή